2010年5月17日星期一

Day 1 ~香港→東京→仙台

24-04-2010 星期六 晴

今天到東京成田機場航班是9:30的國泰CX548。

早上七時到達機場,見很多航空公司都圍有鐵欄,可能是為冰島火山爆發而滯留的旅客維持秩序所設。


國泰網上登機櫃位沒有人龍,寄好行李後,走到下層新開業的美心快餐吃早餐,可是食物質素強差人意不單止,座位擠迫,清潔員工又多次拉著垃圾桶在身邊走過,為免旅程開端便不愉快,二人果斷地極速離開,轉戰樓上大快活再吃一頓。

看看登機證,登機閘口就在一號,方便快捷。


在機上看了千秋王子和野田妹,輕鬆惹笑,令人心情愉快,四個小時很快便過。下機後隨即換取火車證及預訂往後幾天的車票,但職員說因等候人數太多,祗能為我發出即日到仙台的車票,其餘的要到其他車站辦理,這時令我記起有一個遊記都曾經提過這點,大家日後要留意啊。

六時半到達仙台,到酒店放下行李,又走回昔日光顧過,位於仙台駅地庫的松島,吃炭燒牛舌拼炸蠔餐及煮大根,等候食物時被牆上手寫的菜單吸引著,好漂亮的書法!





在超市買了新鮮又大粒的草莓回酒店,到大浴場浸浴後已超過十時,錯過了酒店供應無料拉麵的時段,但不要緊,反正是三連泊,明晚再來。

8 則留言:

lau2tang 說...

我...... 好想快啲去旅行呀)))))

supageti 說...

仙台牛舌好味啊!)))))

naruto 說...

樓上:
排隊都我先啦!

C多啤梨好靚喎!

lala 說...

你住Dormy Inn?

小妹 說...

無料拉麵時段!! 我一定會食呀~

maymay 說...

劉鄧:
你啱啱至去完返來咋喎~

師姐:
快d親身去吃啦~

naruto:
你聽排隊尾都得嘞~~

lala:
明白嘅人自然明日囉~^^

小妹:
蝕左一晚呀我,跟住兩晚幾大趕返去~~

largeheadboy 說...

即係食兩轉早餐?
有冇飲三百年酒呀?

maymay 說...

大頭:
係呀,食左兩轉,美心真係超難食到頂唔順,又汚糟,大快活好d,地方又闊d。
皮膚敏梘,冇得飲酒呀~~