2010年5月17日星期一

Day 2 ~仙台→山寺→米沢 (上)

25-04-2010星期日 晴

吃過酒店美味早餐,便出發到山寺挑戰1,015石級。


由仙台乘JR仙山線,一小時便到達山寺駅,時間是早上9:15,遊人很少,四周古樸寧靜,正是我喜愛的。


在駅前商店買了串名物蒟蒻丸,沾點芥茉醬吃,很對我口胃。


過橋後便向山寺1,015級邁進,經過短短的商店街便到達登山口。




立石寺本堂~



芭蕉先生及弟子河合曾良像~


在山門付過進山費便可上山。




西國三十三所觀音菩薩尊像~


仁王門~



山上也有郵筒~























冰雪還未融化~
























奧之院如法堂~


三重小塔就藏在風化石內~























開山堂就在眼前~


在最高的五大堂可眺望山寺全景,雖然有畏高症,但我仍然熱愛這大地在我腳下的景緻。



沿路有不少漂亮花兒~







山寺的路不難走,歇歇看看,來回三小時便完成登山的路,沒有辛苦感覺,反之感到身心舒暢。這裏櫻樹甚少,春天有點蕭條,但紅葉季節則相當美麗,最宜登山,希望秋天能再來一次,慢慢細看。


火車每小時才有一班,錯過了就會擔誤行程,快快在駅前食店吃個簡單午飯,味道都不錯,吃飽便隨即向米沢前進。

10 則留言:

小彭 說...

呢度幾好行喎! 同埋又幾靚.

supageti 說...

睇落易行過金刀比羅宮 ~~~ :P

maymay 說...

小彭:
全部係原整石級,好好行架,
網上看秋天仲靚,如果唔係趕住去米沢,會留多兩個鐘,周圍行下添~~

師姐:
石級都少d呀,我諗你會鍾意呢度~^^

naruto 說...

好似無乜人喎

小頭 說...

上完山再下山,咪行左1,015x2石級....maymay 好勁啊

largeheadboy 說...

我都有食過呢隻蒟蒻丸呀
仲食埋 la france 梨雪條,好好味~

maymay 說...

naruto:
初初好少人,愈行愈多人,走時仲遇到香港旅行團添,好在走得快唧!

小頭:
條路好好行,阿婆阿公都行到架~^^

大頭:
食左蒟蒻丸至有力上山呀~^^
梨雪條係名物來架?冇見到喎。

largeheadboy 說...

la france 都係山形名物呀~
我就係落咗山先食嗰啲丸子

Rempei 說...

呢度去得過喎~~

maymay 說...

薯嘜:
山寺絕對可以番兜,最好秋天來,慢慢行,好爽架~~