2010年5月18日星期二

Day 2 ~仙台→山寺→米沢 (下)

25-04-2010 星期日 晴

離開山寺,乘19分鐘仙山線列車到山形駅,再轉40分鐘新幹線到
米沢,沿途看到霞城公園櫻花滿開,心裏暗想將北上之行改到此處,猶幸沒有付諸實行,否則便不能看到北上精彩的大型消防演習,以及錯失品嚐最好的蕎麥麵了。


趁轉車空檔在山形駅出閘閒逛一圈~



到達
米沢剛好有公車到上杉神社~





上杉神社周圍面積廣闊,給人很舒服的感覺~





到處都有米沢牛售賣店~



神社正有祭禮,又適逢星期日,遊人不少~






上杉城史苑內有咖啡茶座,另邊廂是販賣店,我們就坐在窗旁嘆下午茶~





休息一會,買些手信,已是黃昏了,乘車回米沢駅附近吃馳名的米沢牛。

依著地圖還是找不到
米沢牛亭ぐつど,在街上向途人問了路,走了一回,頭暈轉向之際,對面馬路正停著一輛私家車,車內女士向我招手,示意我們上車,一臉茫然時,想起這位正是剛才問路那位途人,二人立即跳上車,女士將我們送到食店門前,真的非常感謝啊!


米沢牛亭ぐつど是家樸實的店舖,一邊舖位售賣新鮮米沢牛及火鍋材料,另一邊是餐廳,主要做本地人生意,我們乃是晚首批客人,清清靜靜、自自在在的很享受。




我們要了米沢牛火鍋定食及炭燒牛肉定食,牛肉味鮮但不太濃厚,米飯、味噌湯及漬物都很可口,結帳才四仟多日圓,比名店便宜許多。



吃飽飽乘車返仙台,買個蜜瓜回酒店,浸浴後穿著拖鞋走到餐廳,吃無料叉燒拉麵,感覺就如在家一樣的輕鬆自在。


原來啤酒及飲品一律無料兼且任飲,真令人喜出望外。


負責煮麵的正是日間接待處的職員,身兼兩職,這份工不易為啊。


吃麵中途,來了位衣著斯文的年輕女士,一進來便逕自裝了大杯啤酒,咕嚕咕嚕的一口氣喝下便離去,作風豪邁。

回到房中,飽撐了,祗吃了乳酪,蜜瓜明天再吃。

9 則留言:

naruto 說...

啤酒又無料,叉燒拉麵又無料,啱哂你啦真係

supageti 說...

日本人已經無以前咁好禮貌,但好彩仲有好多好 helpful 既人 ~~ :)

啲牛肉唔太肥,睇落都覺好吃 ~~~ :P

maymay 說...

naruto:
我淨係飲左一啖啤酒咋喎~
其實酒店真係好大方,响出面飲閒閒地都要500yen一杯啦。

師姐:
鄉下地方人情味濃厚好多~

我都好想吃多幾次~^^

Rempei 說...

呢處我都覺得好正,下次我都要去喇~~

maymay 說...

薯嘜:
米沢駅附近仲有間大型超級市場添,可惜唔夠時間,冇入去。

Ellen老師 說...

看了~~天地人,好想去米沢。

maymay 說...

老師:
咁就要去行下啦,仲要吃米沢牛啊~^^

ROY 說...

4千幾yen又真係幾平喎~
橫濱同內房都無domry-inn呀,想住都無得住......

maymay 說...

萊萊:
直情超值啦,我係睇左個遊記,話本地人都來呢食,果然冇介紹錯。

弘前果間我都訂唔到呀今次,幾失望呀!